Як підвищити кваліфікацію
у центрі прогресивної освіти "Генезум"?

header
  • збірник матеріалів
  • публікація на сайті genezum.org безкоштовна
  • заочна участь
  • для закладів загальної середньої освіти
  • для закладів дошкільної освіти
  • Сертифікат - 5 год, 0.05/0.1 ЄКТС
ПЕРЕЙТИ
header
  • постійний доступ
  • можна проходити у будь-який час
  • дистанційне навчання
  • для закладів загальної середньої освіти
  • для закладів дошкільної освіти
  • Сертифікат - 16/30 год, 0.5/1 ЄКТС
ПЕРЕЙТИ
header
  • безкоштовний перегляд
  • інтерактив зі спікером
  • онлайн формат
  • для закладів загальної середньої освіти
  • для закладів дошкільної освіти
  • Сертифікат - 2 год, 0.06 ЄКТС
СКОРО

Гра розроблена за Програмою для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» та Міжнародною програмою соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку «Афлатот»

Мета гри стратегії: Розвивати навички спілкування, вміння домовлятися, разом вирішувати завдання, розвивати вміння дітей відображати в грі знання про навколишнє життя. Виховувати дружні стосунки між дітьми, виховувати почуття колективізму, співробітництва та взаємодопомоги.  Вчити дітей працювати в групах після закінчення гри знову об’єднуватися в єдиний колектив; продовжувати формувати свідоме ставлення до дотримання правил рольової взаємодії, спрямовувати увагу дітей на якість виконуваних ролей.

Попередня робота: сюжетно – рольові ігри: «Ательє»; розглядання журналів мод, ілюстрацій, карток із серії «Професії»,бесіди, екскурсія в ательє, читання літературних творів Б. Заходер «Кравчиня», Р.-Х. Андерсен «Новий наряд короля».

Матеріал: Манекен, тканина, ілюстрації з зображенням одягу, олівці кольорові, шаблони одягу, швейна машинка, дрібні деталі для оздоблення(макарони, стрічка), столи, ножиці, аудіоапаратура.

Хід заняття: І. Організаційна частина

Вихователь: Діти, поглянемо скільки гостей до нас сьогодні завітало. Давайте привітаємося з гостями.

Привітання: Доброго ранку, друзі мої,

                      Афлатунчик виконує мрії мої.

                      Вчить, як на світі жити,

                      Життя любити та цінити.

А ось і наш Афлатунчик (заходить Афлатун з конвертом у руках).

Афлатун: Доброго дня, діти. Я до вас завітав з дуже важливою місією. У мене в руках запрошення на показ мод. Але є одна умова – потрібний відповідний модний  одяг. Де його можна придбати? А як ми його придбаємо, якщо в нас немає коштів? Що ж нам робити? Як ми можемо вийти з цієї ситуації?

Вихователь: Діти, чи можемо ми створити модний одяг самостійно? Що для цього потрібно? Де розробляють модний одяг? (модний одяг розробляють у будинку моди)

Діти, ви мабуть помітили, що вже декілька днів підряд у нашій групі кипить робота над створенням нового ігрового осередку – це дім моди. Для того, щоб дім моди відкрити і він почав повноцінно функціонувати потрібно підібрати гарних спеціалістів, тобто потрібні працівники, які будуть там працювати.

Люди, яких професій працюють у будинку моди?(художники – модельєри, кравці, швачки , директор, моделі)

Що роблять художники – модельєри? (придумують нові образи, малюють ескізи, підбирають тканину)

Що робить кравець? (знімають мірки з моделей, роблять викройки, розкроюють тканину)

Що в будинку моди робить швачка? (шиє одяг, підганяє по фігурі).

Дидактична гра «Підбери матеріал для професії»

Пропоную уявити, що наша група це будинок моди.  Ось погляньте тут відділ де працюють  художники-дизайнери, подивіться в них там зручний стіл на якому розміщені ескізи, тканини. Ось пройдіть будь-ласка далі. Тут у нас працюють кравці, в них для роботи підготовлені ножиці, сантиметр, лінійка, крейда. Проходьте будь-ласка далі. А за цим столом працюють швачки. Погляньте у них на столі стоїть швейна машинка, нитки.

В нашому будинку моди буде три відділи: відділ художників – дизайнерів, відділ кравців і відділ шевців. (Діти жеребкуванням вирішують хто в якому відділі буде працювати)

Вихователь: Нам потрібно створити ось такий одяг (вихователь показує ілюстрації з декількома видами одягу-спіднички). Розгляньте їх і оберіть той який вам подобається більше. Який ви обрали? Чому?

Афлатун: Діти, а ви пам’ятаєте про те що потрібно заощаджувати, економно використовувати природні ресурси? І сьогодні створюючи одяг ми з вами цим скористаємось. Створювати одяг ми будемо не використовуючи ні світла, ні електроенергії, застосуємо підручні матеріали.

Проходьте на свої робочі місця, приступаємо до підготовки. Кожному відділу потрібно працювати швидко, злагоджено, дружно, але якісно. Зараз закрійники, швачки , художники-дизайнери ставайте на робочі місця.

(діти розглядають ескізи, дизайнери надають поради, передають ескіз у відділ кравців; кравці знімають мірки , роблять записи, викройку і передають у швейний відділ).

Фізкультхвилинка

Сюжетно-рольова гра «Будинок моди»

Мета: Розвивати уміння застосовувати в грі отримані раніше знання, естетичний смак, творчі здібності. Виховувати дружні взаємини в колективній грі. Розширювати знання дітей про працю працівників ательє. Закріплювати уявлення про якості і властивості, цільове призначення і функції предметів одягу.

Матеріал: Манекен, тканина, ілюстрації з зображенням одягу, олівці кольорові, шаблони одягу, швейна машинка, дрібні деталі для оздоблення(макарони, стрічка), столи, ножиці, аудіоапаратура.

Хід гри: 1)Розподіл дітей на відділи 2) Виконання дітьми поставлених завдань у відділі художників-модельєрів 3) Передача завдання в відділ кравців 4) Виконання завдання у відділі кравців 5) Передача завдання у відділ шевців 6)Виконання завдання у відділі шевців 6) Показ моделі

Підсумок. Діти, що вам сподобалось в сьогоднішньому занятті? Чи виникали у вас труднощі?  Що вдавалося вам без проблем? Можливо щось не сподобалось? Шановні гості та відвідувачі, наш будинок моди закінчив свій робочий день. Щиро дякуємо вам за увагу!